vrecko
virtual reality framework
|
Nahrava pravdepodobne potrebne modely v blizke budoucnosti, modely jsou urceny podle pouzite heuristiky. More...
#include <Preloader.h>
Public Member Functions | |
Preloader (BlockUpdater *_rootBlockUpdater) | |
~Preloader (void) | |
bool | ExitLoadingFunction (void) |
vrati, jestli je treba ukoncit nacitaci vlakno More... | |
void | LoadingFunctionFinnished (void) |
nacitaci vlakno ukonceno More... | |
MTLock * | GetLock (void) |
vrati zamek More... | |
bool | Running (void) |
vrati, jestli preloader bezi More... | |
void | Update (void) |
aktualizace preloaderu More... | |
void | Start (void) |
spusti preloader a vytvori nacitaci vlakno More... | |
void | Stop (void) |
zastavi preloader a znici nacitaci vlakno More... | |
Public Attributes | |
list< PreloaderToLoadInfo * > | loadingQueue |
fronta objektu cekajicich na nacteni More... | |
list< PreloaderLoadedInfo * > | loadedObjects |
fronta nactenych objektu, ktere se maji vlozit do MemoryManageru More... | |
Nahrava pravdepodobne potrebne modely v blizke budoucnosti, modely jsou urceny podle pouzite heuristiky.
|
inline |
|
inline |
|
inline |
vrati, jestli je treba ukoncit nacitaci vlakno
|
inline |
vrati zamek
|
inline |
nacitaci vlakno ukonceno
|
inline |
vrati, jestli preloader bezi
void Preloader::Start | ( | void | ) |
spusti preloader a vytvori nacitaci vlakno
spusti preloader
void Preloader::Stop | ( | void | ) |
zastavi preloader a znici nacitaci vlakno
zastavi preloader
void Preloader::Update | ( | void | ) |
aktualizace preloaderu
aktualizuje preloader
list<PreloaderLoadedInfo*> Preloader::loadedObjects |
fronta nactenych objektu, ktere se maji vlozit do MemoryManageru
list<PreloaderToLoadInfo*> Preloader::loadingQueue |
fronta objektu cekajicich na nacteni