vrecko
virtual reality framework
 All Classes Namespaces Files Functions Variables Typedefs Enumerations Enumerator Friends Macros Pages
PreloaderHeuristic.cpp File Reference

Functions

bool ComputePoint (double x, double y, double sizexy, double sizeuv, double anglecos, double side, osg::Vec2 lastPoint, osg::Vec2 *result)
 
bool isVisible (SubBlock *block, osg::Vec3 *blockWorldPosition, osg::Vec3 *position)
 zjisti, jestli je dany blok s danou pozici, viditelny z dane pozice More...
 
double AngleCos (osg::Vec2 v1, osg::Vec2 v2)
 vrati cosinus uhlu, ktery sviraji dva vektory More...
 
double Side (osg::Vec2 point, osg::Vec2 lineVector, osg::Vec2 linePoint)
 

Function Documentation

double AngleCos ( osg::Vec2  v1,
osg::Vec2  v2 
)

vrati cosinus uhlu, ktery sviraji dva vektory

bool ComputePoint ( double  x,
double  y,
double  sizexy,
double  sizeuv,
double  anglecos,
double  side,
osg::Vec2  lastPoint,
osg::Vec2 *  result 
)

Vstup: vektor (x,y), velikost vektoru (x,y), velikost hledaneho vektoru (u,v), cosinus uhlu, ktery maji svirat vektory (x,y) a (u,v), polorovina, v niz ma lezet vypocteny bod (vzhledem k primce dane vektorem (x,y), 0 = ma lezet na primce, >0 = vpravo od primky (vektoru), <0 = vlevo od primky (vektoru)), vysledny hledany vektor

bool isVisible ( SubBlock block,
osg::Vec3 *  blockWorldPosition,
osg::Vec3 *  position 
)

zjisti, jestli je dany blok s danou pozici, viditelny z dane pozice

double Side ( osg::Vec2  point,
osg::Vec2  lineVector,
osg::Vec2  linePoint 
)

ziska cislo, ktere urcuje pozici bodu 'point' vzhledem k primce dane vektorem a bodem 0 = bod lezi na primce, >0 = bod lezi vpravo, <0 = bod lezi vlevo