PB009 Základy počítačové grafiky

Úloha č. 1

Ondřej Svátek  UČO: 98576

Lahev a sklenice s vínem – oba objekty jsou vyrobeny aplikací funkce Revolve na křivku určující průřez, víno je vytvořeno jako průnik pomocného objektu a sklenice

Lampa – stínítko je vytvořeno funkcí Revolve, otvory byly vyříznuty s použitím pomocných objektů; ohebná část lampy je tvořena skupinou objektů nakopírovaných podél křivky pomocí funkce Array along curve, které spolu s vnitřním objektem (Pipe) tvoří vroubkovaný povrch

 

Žárovka s objímkou – většina částí (baňka a kovové části žárovky, objímka) je vytvořena funkcí Revolve, na vnitřní skleněné části žárovky jsem použil funkci Loft, vlákno a dráty uvnitř žárovky jsou tvořeny funkcemi Pipe nebo Sweep (pomocí vodící křivky a průřezu)

Zdrojový soubor programu Rhinoceros 3.0

Knihovna materiálů