PB009 Základy počítačové grafiky |
|
Úloha č. 1 |
|
Ondřej Svátek UČO: 98576 |
|
Lahev a sklenice s vínem – oba objekty jsou vyrobeny aplikací funkce Revolve na křivku určující průřez, víno je vytvořeno jako průnik pomocného objektu a sklenice |
|
Lampa – stínítko je vytvořeno funkcí Revolve, otvory byly vyříznuty s použitím pomocných objektů; ohebná část lampy je tvořena skupinou objektů nakopírovaných podél křivky pomocí funkce Array along curve, které spolu s vnitřním objektem (Pipe) tvoří vroubkovaný povrch |
|
|
|
Žárovka s objímkou – většina částí (baňka a kovové části žárovky, objímka) je vytvořena funkcí Revolve, na vnitřní skleněné části žárovky jsem použil funkci Loft, vlákno a dráty uvnitř žárovky jsou tvořeny funkcemi Pipe nebo Sweep (pomocí vodící křivky a průřezu) |
|