Při tvorbě modelu domku jsem začal modelováním stěn. Stěny jsem vytvářel tak, že jsem pomocí křivek navrhl obrys. Dalším krokem bylo z duplikování obrysu pomocí Extrude a tažením duplikované plochy vznikne její hloubka.
V dírách po oknech jsou překlady. Překlady jsou vyrobeny z deformovaných kvádrů, aby vypadali jako shnilé nebo zlomené.
Podlaha je objekt plane. Tento objekt je také použit na podlahu v prvním patře. V prvním patře je rozpadlý roh. Na jeho výrobu jsem použil funkci knife a potom jsem odstranil přebytečné body. Vzniklou plochu jsem opět extrůdoval a posunul do hloubky.
Nosné trámy, na kterých podlaha leží, jsou opět kvádry upravené pomocí ořezávání s jinými objekty. Zlomené trámy jsou utvořeny pomocí manipulace s řídícími body.
Střešní krytinu jsem modeloval pomocí objektu představující jednu střešní tašku. Tuto jsem dále pomocí blokového kopírování rozmnožil.Pro dosažení efektu toho že jsou tašky v mezerách, byla každá druhá řada posunuta. Po odstranění přebytečných tašek byly jednotlivé kusy spojeny v celek.
Soubor Dum.blender
Domovská stránka Blenderu. http://www.blender.org/