Při tvorbě modelu domku jsem začal modelováním stěn. Stěny jsem vytvářel tak, e jsem pomocí křivek navrhl obrys. Dalím krokem bylo z duplikování obrysu pomocí Extrude a taením duplikované plochy vznikne její hloubka.
V dírách po oknech jsou překlady. Překlady jsou vyrobeny z deformovaných kvádrů, aby vypadali jako shnilé nebo zlomené.
Podlaha je objekt plane. Tento objekt je také pouit na podlahu v prvním patře. V prvním patře je rozpadlý roh. Na jeho výrobu jsem pouil funkci knife a potom jsem odstranil přebytečné body. Vzniklou plochu jsem opět extrůdoval a posunul do hloubky.
Nosné trámy, na kterých podlaha leí, jsou opět kvádry upravené pomocí ořezávání s jinými objekty. Zlomené trámy jsou utvořeny pomocí manipulace s řídícími body.
Stření krytinu jsem modeloval pomocí objektu představující jednu stření taku. Tuto jsem dále pomocí blokového kopírování rozmnoil.Pro dosaení efektu toho e jsou taky v mezerách, byla kadá druhá řada posunuta. Po odstranění přebytečných taek byly jednotlivé kusy spojeny v celek.
Soubor Dum.blender
Domovská stránka Blenderu. http://www.blender.org/