Můj model je v měřítku 1:1. Dělal jsem jej v tomto měřítku, protoe jsem si kadou část
modelovaného předmětu mohl změřit a co nejpřesněji vymodelovat, a také jsem docílil přirozeného
vzhledu a poměru velikostí jednotlivých částí.
Nejdříve jsem modeloval psací stůl. Modeloval jsem jednotlivé desky a z nich pak sestavoval
výsledný objekt. Pak jsem booleovským rozdílem vyvrtal díry pro rouby, vymodeloval rouby a
ručky na uplíky (pomocí křivky a jejím potaením) a následně je umístil na patřičné místo.
Potom jsem začal modelovat stolní lampu. Začínal jsem odspodu směrem ke stínítku. Jednotlivé
objekty jsem spojoval tak, aby odpovídaly skutečným celým částem. Kdy jsem měl lampu vymodelovanou,
umístil jsem ji na stůl a natočil ji zhruba tak jak ve skutečnosti je.
Aby scéna nevypadala tak pustě, vytvořil jsem jetě plochy simulující stěny místnosti a na jednu
z nich vymodeloval obraz. Pak jsem vechny objekty potáhl příslunými texturami, nebo nastavil
materiál, barvu apod. Nakonec jsem se snail celou scénu nějak nasvítit.