RHINO - RUKA  

Zdrojovy soubor (H23.3dm)

Prsty a klouby vznikly vyextrudovanim z 2D objektu.
Drobejsi doplnky (koliky v ohybech, uchyty valcu na prstech,...) vznikly pouzitim funkce Revolve.
Naproti tomu dlan, palec ci uchyt kloubu vznikly bud pouzitim funkce pipe nebo rail.
Hrany nekterych objektu pak byly srazeny pomoci Fillet edge a nektere doplnky pak za pouziti funkce Array along Curve.
Na palci pak byla pouzita spirala a pro prechod mezi kulatym a hranatym profile take funkce Blend.
Ruzne dlouhe prsty byly vytvoreny pomoci Cutting Plane a funkci Split a Join.
Ohyby prstu a kloubu byly pak realizovany pomoci funkce Rotate a zadanim uhlu, aby bylo mozne natocit i nektere doplniky (vetsinou o polovicni uhel).

Ruka ve vitrine Detail klouby Ruka ruzne materialy (zvyrazneni prechodu) Detail kloub Kloub + Palec OpenGL Ruka (perspektiva) OpenGL Ruka (vsechny pohledy) OpenGL

My email : J.T.