Následující zápočtový úkol byl modelován v programu Rhinoceros a následně exportován k renderingu v programu 3ds max 4.
Popis modelu: Titanová lebka obalená syntetickou kůží (dosud neopatřenou řasami a vlasy) z pěnového plastiku je připevněna třemi svorkami k stojanu, na kterém její tvůrce může odzkoušet jednotlivé programy mimiky a pohybů hlavy nahrávané z počítače (zásuvka Cannon - 255). K otáčení hlavy posazené na atlasu slouží hydraulika simulující skutečné svalstvo (musculus sternocleidomastoideus a musculus sternohyoideus). Po odkoušení a doladění pohybů bude lebka obalena zbytkem kůže, kabel s mikrofonem v uchu přijde na své místo a hlava se umístí na zbytek trupu. Vědcům pracujícím na tomto díle byl ale odmítnut grant na další výzkum, takže tělo už asi nikdy světlo světa nespatří. |
||
Rendering v Maxu: |
||
Modelling v Rhinu:Než jsem mohl začít cokoli modelovat, musel jsem někoho donutit, aby se nechal počmárat ... díky, Petře. Fokty s kontrolními křivkami posloužily jako základní prvek při modellingu. |
||
Modelování tváře v Rhinu je docela namáhavá práce. Proto se nedivte, že výsledný model se vzoru moc nepodobá. |
||
Michal Hrabí - domovská stránka |