NEOGAIA KARELL - Projekt do předmětů PB009 a PV112 ============== autor: Vojtěch Přehnal SCÉNÁŘ: Posbírejte (postupně) 5 písmen slova "VOJTA", zůstaňte u toho naživu a vítězství je vaše. UPOZORNĚNÍ: Na některých starších kartách nemusí hra fungovat, nebo se zobrazovat správně. RADY / ZNÁMÉ PROBLÉMY: o Pro změnu rozlišení obrazovky změňte nastavení v souboru Data\Setup.ini o Na některých starých grafických kartách se nezobrazuje zaměřovač zbraně o Jiné (zastaralé) karty zase nepodporují multitexturing - v takovém případě program skončí. INFORMACE O PROJEKTU : ----------------------------------------------------------------- o žánr ... 1st-person outdoor shooter ----------------------------------------------------------------- o podpora 3D-formátu Quake 2 (md2) o částicové systémy (krev) o 1st-person kamera o osvětlení o multitexturing o mip-mapping o maskovaný alpha-blending na texturách o počítaní FPS s nastavitelnou přesností o generování terénu pomocí výškové mapy o management terénu (částečné vykreslování) o interpolace výšky mezi řídícími body terénu o plynulý pohyb v terénu se simulací chůze o kolize v terénu o obloha (Sky-box) o dvouvrstvé animované mraky o mlhoviny o umělá inteligence o střelba a interakce o podpora audia WAV a MP3 o bitmapové fonty o uživatelské rozhraní ----------- použitá literatura ------------------------------ ON-LINE TUTORIÁLY: o NeHe Tutorials, nehe.opengl.cz o GameTutorials, www.gametutorials.com o CodeColony Tutorials, www.codecolony.de KNIHY A E-KNIHY: o OpenGL Programming Guide (Red Book) o Focus On 3D Models o Focus On 3D Terrain Programming o Hardcore AI For Computer Games o 3-D Computer Graphics - A Mathematical Introduction o 3D Game Engine Design - A Practical Approach o Advanced 3D Game Programming All In One o AI Techniques for Game Programming o Beginning OpenGL Game Programming o Game Coding Complete o Game Development & Production o Game Programming All in One o Mathematics for Game Developers o OpenGL Game Programming o Real Time Cloud Rendering for Games o Texturing & Modeling - A Procedural Approach, 3rd Edition o Ultimate Game Design- Building Game Worlds