Řešení úkolu:
Konstrukce modelu kopírovala logickou stavbu stolu v reálu. Nejprve jsem vymodeloval základní část
(nohy, zadni deska, polička na PC, polička na tiskárnu, odkladová statická polička napravo).
Další krokem bylo vytvoření hlavní desky, použil jsem Boolean Object.
Po vymoddelování kostry následovaly detailnější části. Jednalo se o podstavec pod monitor,
vysuvnou desku pro klavesnici, zasuvku a vysuvny odkladový prostor. Při tvorbě těchto objektů jsem
využil Cube Object, Cylinder Object, Boolean Object, HyperNURBS Object, Extrude NURBS Object,
Linerar Spline a B-Spline.
Dalším krokem bylo vytvoření doplňkových objektů - monitor, pivní láhev a sklenice a oblohy. Použil jsem
Sky Object, Lathe NURBS Object, B-Spline, Cube Object, Cylinder Object, Disc Object, Boolean Objecta a HyperNURBS Object
Po vymodelování jsem nanesl textury a barvy, nadefinoval jsem 15 různých materiálů. Využil jsem také
možnosti aplikace materiálu pouze na určitou část objektu (monitor, nožičky podstavce pro monitor).
Nakonec jsem nadefinoval 4 švětla (dvě směrová a dvě všesměrová) a připravil sérii pohledů na scénu.
Veškeré části modelu jsou sjednoceny do logických celků.