Makes your blood run faster

Move it!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Check this out!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Parfume study
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Flakónek
Tvar vychází z válce, od kterého je odečten druhý menší válec (vnitřek lahve), dále pak protažen taperem do požadovaného tvaru. K hrdlu přidána ozdoba tvořená ze dvou prstenců.
Pumpa, hadička
Pumpa vychází z tvaru kapsle, který je smoothshiftem upraven do požadované podoby. Na něj je napojena hadička - tvary circle, křivka a funkce Sweep NURBS.
Vršek
Uzávěr je válec, od kterého je odečnena zmenšená ozdoba, která je na flakónu - dotváří se tak jemný detail a vyvažuje tak celou stavbu objektu.
Textury
Na flakónu je shader překrytý alfakanálem textury s nápisem. Vršek a pumpa mají shader připomínající povrch lakovaného plastu.
Razor study
![]() |
![]() |
![]() |
Žiletka
Základem je křivka půdorysu klasické žiletky vytažená nástrojem Extrude NURBS. Ostří je dokonáno pomocí odečtení dvojsymetrického nakloněného kvádru.
Textury
Proces nalezení optimálních textur byl zdlouhavějsí. Nejdřív bylo potřeba vytvořit a posadit texturu rzi a vytvořit její plastický dojem. Poté přišla na řadu krvavá skvrna která byla nanesena pře alfa kanál a usazena na povrchu. Vzajémné promíchání pak vytvořilo dojem lehce zaschlé zkrvavené žiletky. Krev byla též nanesena na kruh podlahy a opět byl aplikován bump.
Source
sharp_odour.zip (1) | cinema2_xhruby4.zip (2)