vrecko
virtual reality framework
Main Page
Related Pages
Namespaces
Classes
Files
File List
File Members
All
Classes
Namespaces
Files
Functions
Variables
Typedefs
Enumerations
Enumerator
Friends
Macros
Pages
CarEnvirons.h
Go to the documentation of this file.
1
#ifndef CAR_ENVIRONS
2
#define CAR_ENVIRONS
3
4
// tato makra popisuji vztah mezi pozici auta a pristi krizovatkou:
5
#define CAR_LEFT_JUNCTION 1
6
#define CAR_IN_JUNCTION 2
7
// auto je na kratke hrane mezi body OUT a IN
8
#define CAR_ON_SHORT_EDGE_BEFORE_JUNC 3
9
//#define CAR_FINAL_DESTINATION_REACHED 7
10
// auto je na normalni hrane za bodem stopOrGoDecision (mezi body OUT a IN
11
// a neni odstaveno mimo hranu)
12
#define CAR_BEHIND_STOP_OR_GO_DECISION 4
13
// to same, ale auto je odstaveno mimo hranu; (auto je docasne
14
// ze hrany odsunuto, kdyz stoji pred bodem stopBeforeJunc hrany prilis dlouho
15
// a nejspis tedy brani prujezdu ostatnich aut
16
#define CAR_BEHIND_STOP_OR_GO_DECISION_AND_PUT_ASIDE_TO_ROAD_MARGIN 5
17
// auto je na normalni hrane pred bodem stopOrGoDecision (mezi body OUT a IN)
18
#define CAR_IN_FRONT_OF_STOP_OR_GO_DECISION 6
19
// auto je pred cilem na konecne hrane
20
#define CAR_BEFORE_END 7
21
// Pozn.: kdyz je neco pred necim, znamena to, ze to je od toho smerem
22
// od bodu IN hrany k bodu OUT hrany; za je opacnym smerem
23
24
// auto bude na pristi krizovatce zatacet doleva (viz nextJuncTurn)
25
#define NEXT_JUNC_TURN_LEFT 1
26
// to same doprava
27
#define NEXT_JUNC_TURN_RIGHT 2
28
29
namespace
CarSim {
30
struct
CarEnvirons
{
31
// popisuje vztah mezi pozici auta a pristi krizovatkou, hodnoty jsou
32
// popsany makry
33
unsigned
int
carNextJuncRel
;
34
35
// jestlize je auto za bodem stopOrGoDecision na normalni (nekoncove) hrane,
36
// nabyva hodnotu true, kdyz auto muze jet pristi velkou
37
// krizovatkou); v opacnem pripade je false
38
bool
pass
;
39
40
// jestlize auto neni na krizovatce, je zde vzdalenost k pristimu
41
// vyznamnemu bodu v ceste auta (cil, bod IN nebo stopBeforeJunc):
42
43
// I. jestlize je auto na normalni hrane mezi body Out a In,
44
// je zde vzdalenost k bodu stopBeforeJunc (v nekterych pripadech
45
// musi auto zacit brzdit jeste pred bodem stopOrGoDecision,
46
// aby melo v bode stopBeforeJunc 0-ovou rychlost (aby zastavilo));
47
// to, ze je auto uz za bodem stopBeforeJunc, je vyjadreno znaminkem - pred
48
// touto vzdalenosti
49
// II. jestlize je auto na konecne hrane, je zde vzdalenost k cily
50
// (jestlize auto prejelo cil, vzdalenost je zaporna);
51
// III. jestlize je auto na kratke hrane, je zde vzdalenost k bodu IN;
52
// (jinak obsahuje -1)
53
float
distToNextPoint
;
54
// jestlize auto prave vstoupilo do krizovatky, je uvedeno zatoceni kol tak,
55
// aby vozidlo plynule projelo krizovatkou a vjelo do spravne odbocky -
56
// - do vystupni hrany na krizovatce
57
float
wheelAngleOnJunc
;
58
// jestlize auto opousti malou krizovatku u bodu Out, je
59
// zde doporucena rychlost auta na pristi krizovatce
60
float
recVelocityOnJunc
;
61
// hrana, na ktere se v aktualnim snimku nachazi auto
62
unsigned
int
carEdgeId
;
63
// jestlize je auto na normalni hrane mezi body OUT a IN,
64
// je zde vzdalenost k nasledujicimu autu na hrane; jestlize auto neni
65
// na normalni hrane nebo zadne nasledujici auto neni, obsahuje
66
// nejvetsi zaporne cislo typu float (pri nizkem fps se muze stat, ze
67
// je tato vzdalenost zaporna - auto nabouralo nasledujici auto)
68
float
nextCarDist
;
69
// rychlost dalsiho auta (jestlize zadne nebude, bude 0)
70
float
nextCarVel
;
71
// rika, zda auto bude na pristi krizovatce zatacet doleva (NEXT_JUNC_TURN_LEFT,
72
// uhel angleInXZ mezi vstupni a vystupni hranou na pristi krizovatce
73
// je v intervalu (6/5 PI, 2*PI)),
74
// zatacet doprava (NEXT_JUNC_TURN_RIGHT, uhel angleInXZ je v intervalu (0,4/5 PI)
75
// nebo pojede rovne (0, uhel v intervalu [4/5 PI, 6/5 PI]);
76
// uhel mezi vstupni a vystupni hranou v jedne silnici neni 0, ale 2*PI-0.001 -
77
// viz angleInXZ v InOutEdgeAttr v Junction.h);
78
// nastavi se, kdyz auto vyjizdi ze krizovatky
79
unsigned
int
nextJuncTurn
;
80
};
81
}
82
83
#endif
84
85
include
vreckoAP
CarSim
CarEnvirons.h
Generated on Tue Feb 19 2013 10:23:42 for vrecko by
1.8.3.1