Projek do grafiky.

 

Při tvorbě modelu domku jsem začal modelováním stěn. Stěny jsem vytvářel tak, že jsem pomocí křivek navrhl obrys. Dalším krokem bylo z duplikování obrysu pomocí Extrude a tažením duplikované plochy  vznikne její hloubka.

V dírách po oknech jsou překlady. Překlady jsou vyrobeny z deformovaných kvádrů, aby vypadali jako shnilé nebo zlomené.

Podlaha je objekt plane. Tento objekt je také použit na podlahu v prvním patře. V prvním patře je rozpadlý roh. Na jeho výrobu jsem použil funkci knife a potom jsem odstranil  přebytečné body. Vzniklou plochu jsem opět extrůdoval a posunul do hloubky.

Nosné trámy, na kterých podlaha leží, jsou opět kvádry upravené pomocí ořezávání s jinými objekty. Zlomené trámy  jsou utvořeny pomocí manipulace s řídícími body.

Střešní krytinu jsem modeloval pomocí objektu představující jednu střešní tašku. Tuto jsem dále pomocí blokového kopírování rozmnožil.Pro dosažení efektu toho že jsou tašky v mezerách, byla každá druhá řada posunuta. Po odstranění přebytečných tašek byly jednotlivé kusy spojeny v celek.

Soubor Dum.blender

Domovská stránka Blenderu.  http://www.blender.org/