P009 - Základy počítačové grafiky

last update: 9.5.2002

Cyborg

Následující zápočtový úkol byl modelován v programu Rhinoceros a následně exportován k renderingu v programu 3ds max 4.

cyborg37

Popis modelu:
Titanová lebka obalená syntetickou kůží (dosud neopatřenou řasami a vlasy) z pěnového plastiku je připevněna třemi svorkami k stojanu, na kterém její tvůrce může odzkoušet jednotlivé programy mimiky a pohybů hlavy nahrávané z počítače (zásuvka Cannon - 255). K otáčení hlavy posazené na atlasu slouží hydraulika simulující skutečné svalstvo (musculus sternocleidomastoideus a musculus sternohyoideus). Po odkoušení a doladění pohybů bude lebka obalena zbytkem kůže, kabel s mikrofonem v uchu přijde na své místo a hlava se umístí na zbytek trupu. Vědcům pracujícím na tomto díle byl ale odmítnut grant na další výzkum, takže tělo už asi nikdy světlo světa nespatří.


Rendering v Maxu:

cyborg10   cyborg14
 
cyborg23   cyborg28
 
cyborg29   cyborg30
 
cyborg31   cyborg32
 
cyborg36   cyborg67
 
cyborg38   cyborg39
 
cyborg37   clipboard
 

Modelling v Rhinu:

Než jsem mohl začít cokoli modelovat, musel jsem někoho donutit, aby se nechal počmárat ... díky, Petře. Fokty s kontrolními křivkami posloužily jako základní prvek při modellingu.

petr_anfas   petr_profil

Modelování tváře v Rhinu je docela namáhavá práce. Proto se nedivte, že výsledný model se vzoru moc nepodobá.

hlava01   hlava03
 
hlava22   hlava25
 
hlava26   hlava27
 
hlava29   hlava78
 
hlava33   hlava35


Michal Hrabí - domovská stránka

Valid HTML 4.01!