Dokumentace k úkolu č.2 do předmětu PB009 Obsah adresáře 1 - Auto_zluty.c4d - zdrojový soubor cinemy - renderX.jpg - 4 vyrenderované obrázky - Beton_Hruby_3K_Color.jpg - textura - dlazbak.jpg - textura - dlažba_dekor 1.tif - textura - zdivo.tif - textura - sky0039 - HD textura oblohy Popis tvorby: Auto - vycházel jsem z primitivní krychle. Převedl na polygony a pomocí rozmanitých nástrojů (nůž, magnet, vytažení, vytažení uvnitř, přidat bod, přemostit) vytvořil hrubý model - na vzniklý hrubý model jsem aplikoval funkci hypernurbs - světla, okna a drážky jsem dělal pomocí booleovských operací. - některé detaily (např. SPZ) jsou obyčejná primitiva nebo vytažení Okolí - Hory v pozadí jsou obyčejná primitiva "pohoří" - sloupky jsou křivky otočené okolo osy Render - Použito rozostření scény se vzdáleností