wb01432_.gif (3228 bytes)
Lukáš Kalčok : PB009 ZÁklady počítačovej grafiky (Zápočtová úloha č.2)
wb01432_.gif (3228 bytes)


Zápočtová úloha č. 2

Zadání

Vymodelujte v Cinemi animovanou scénu, v níž je zobrazen pohybující se objekt -- přdmět na nakloněné rovině, míč padající ze schodů, sklenice tříštící se o podlahu, model letadla prolétávající scénou apod.

Ve scéně se může pohybovat "schematická postava" -- stylizované tělo spojené kloubovými spoji s končetinami. Pohyb je realistický, postava zrychluje, zastavuje se, otáčí se atd.

Do scény mužete též zakomponovat složitijší objekty:

  1. * Kamera není fixní; simuluje "průlet  scénou" nebo sleduje pohybující se objekt.
  2. * Scéna je snímána více kamerami, animace je sestříhána ze záběrů.
  3. * Scéna obsahuje dynamické textury nebo částicový systém.
  4. * Stínování je počítáno radiační metodou.
  5. * Ve scéni je animovaná reklama na Fakultu informatiky.

Udělejte několik různých snímků vytvořené scény v různých časových řezech a poté vyrenderujte celou animaci. Odevzdejte zkomprimovanou úlohu cinema2_login.zip, která bude obsahovat následující soubory:

Úloha nebude uznána, pokud není splnino její zadání nebo pokud archív neobsahuje všechny požadované soubory.

  • Termín odevzdání: 2.6.2006
wb01432_.gif (3228 bytes)
cinema2_xkalcok_1_small.JPG (41599 bytes) cinema2_xkalcok_2_small.JPG (41458 bytes)
cinema2_xkalcok_3_small.JPG (35139 bytes) cinema2_xkalcok_4_small.JPG (61696 bytes)
wb01432_.gif (3228 bytes)

Animace : cinema2_xkalcok.avi (DivX 5.2)
Zdrojový soubor : cinema2_xkalcok.c4d (C4D R9.5)
Další soubory na : www.fi.muni.cz/~xkalcok

wb01432_.gif (3228 bytes)