------------------------------- Zapoctova uloha c.2 do PB009 Copyright (C) 2004 Karel Klic ------------------------------- Zadani -======- - bud upravit stavajici vzorovy priklad nebo naprogramovat vlastni - vytvorit scenu, ve ktere budou alespon 3 ruzne predmety (lze pouzit i zakladni telesa -- kvadr, koule...), kazde z jineho materialu. - scenu nasvitit - realizovat pohyb kazdeho predmetu nezavisle na ostatnich (napr. jeden obiha po kruhove draze, jeden po ctvercove, jeden po trojuhelnikove, v rozich se model vzdy natoci po smeru pohybu). Tj. cviceni na transformace. - do sceny pridat kameru, ktera bude bud sledovat jeden z objektu nebo celou scenu zpovzdali (menit se to muze klavesou nebo z menu). toto bylo masove zadani pro hodne lidi. jestli mas individualni plany, naprogramuj si to jak chces, ale se zachovanim vyse uvedenych podminek -- tj. pouzit vice teles/objektu, pouzit materialy, svetla, kameru a HLAVNE TRANSFORMACE (netrivialni). Info -====- Program je napsan v C s vyuzitim WIN32 API bez uziti knihovny GLUT. Vyuziva graficke knihovny GL, GLU a GLAUX. Ovladani -========- [ESC] - konec programu [F1] - prepina mezi oknem a zobrazenim na celou obrazovku [SPACEBAR] - prepina mezi statickou a sledovaci kamerou